Kastamonu’dan 100 Polis Deprem Bölgesine Uğurlandı

Kastamonu’dan 100 Polis Deprem Bölgesine Uğurlandı
Kastamonu'da deprem bölgesinde görev yapacak Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü'nün 100 personeli dualarla uğurlandı.

Kastamonu'da deprem bölgesinde görev yapacak Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü'nün 100 personeli dualarla uğurlandı.

Kahramanmaraş merkezli meydana gelen iki büyük depremin ardından yaraların sarılması için çalışmalar sürdürülüyor. Daha önce yapılan görevlendirmelere ek olarak Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğünce, deprem bölgelerinde ihtiyaç duyulan noktalarda görevlendirilmek üzere Kahramanmaraş ve Hatay'a 100 personel takviye kuvvet olarak görevlendirildi. Personelleri bölgeye uğurlayan İl Emniyet Müdürü Kayhan Ay, çalışmalarında başarılar diledi.

Kastamonu’dan 100 Polis Deprem Bölgesine Uğurlandı

Kastamonu’dan 100 Polis Deprem Bölgesine Uğurlandı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.