Konserve Kutusundan Yarım Kilo Uyuşturucu Çıktı

Konserve Kutusundan Yarım Kilo Uyuşturucu Çıktı
Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince yapılan çalışmalarda yarım kilo uyuşturucu madde ele geçirildi.

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince yapılan çalışmalarda yarım kilo uyuşturucu madde ele geçirildi.

Edinilen bilgiye göre il genelinde uyuşturucu ile mücadeleyi aralıksız sürdüren narkotik polisleri, il merkezinde belirlenen şüphelinin evine operasyon düzenledi. Düzenlenen operasyonda evde yapılan aramalarda konserve kutularının içerisine gizlenmiş yarım kilo uyuşturucu madde ele geçirildi. Ele geçirilen malzemelere el konulurken şüpheli şahıs ise gözaltına alındı.

Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.

Konserve Kutusundan Yarım Kilo Uyuşturucu Çıktı

Konserve Kutusundan Yarım Kilo Uyuşturucu Çıktı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.