Motosiklet Sürücüsü Trafikte Tehlike Saçtı

Motosiklet Sürücüsü Trafikte Tehlike Saçtı
Batman'da motosiklet üstünde yatarak seyir eden sürücü, canını hiçe sayarak yolculuk yapıp, yoldan geçen diğer araç sürücülerinin canını da tehlikeye...

Batman'da motosiklet üstünde yatarak seyir eden sürücü, canını hiçe sayarak yolculuk yapıp, yoldan geçen diğer araç sürücülerinin canını da tehlikeye attı.

Batman-Diyarbakır Karayolu'nda bir motosiklet sürücüsünün yaptığı hareketler pes dedirtti. Sürücü, seyir halindeyken motosikletin üzerine uzanarak kullandı. Sürücü, yaptığı bu hareketle hem kendi canını hem de trafikte bulunanların hayatını tehlikeye attı.

Motosikletlinin tehlikeli yolculuğu, bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Vatandaşın uyarısına aldırış etmeyen motosiklet sürücüsü, tehlikeli yolculuğuna devam etti. Batman İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, sürücüyü belirlemek için çalışma başlattı.

Motosiklet Sürücüsü Trafikte Tehlike Saçtı

Motosiklet Sürücüsü Trafikte Tehlike Saçtı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.