Öfkesini Evinden Çıkardı: Oturduğu Daireyi Ateşe Verip Kaçtı

Öfkesini Evinden Çıkardı: Oturduğu Daireyi Ateşe Verip Kaçtı
Antalya'da sinir krizi geçiren adam, oturduğu daireyi ateşe verip kaçtı.

Antalya'da sinir krizi geçiren adam, oturduğu daireyi ateşe verip kaçtı. İtfaiye ekiplerince söndürülen yangında evde hasar meydana geldi.

Olay, saat 21.00 sularında Muratpaşa ilçesi Gebizli Mahallesi 1118. Sokak'ta bulunan 4 katlı bir apartmanın 3'üncü katındaki dairede yaşandı. Edinilen bilgiye göre, sinirlenen Nihat K. (37) oturduğu daireyi ateşe verip olay yerinden kaçtı. Yangını fark eden apartman sakinleri kendilerini sokağa atarken, 112 Acil Çağrı Merkezine bilgi verildi. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye, polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Yangın, itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla diğer dairelere sıçramadan kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangınla ilgili inceleme başlatan polis, kaçan Nihat K'yı yakalamak için çalışma başlattı.

Öfkesini Evinden Çıkardı: Oturduğu Daireyi Ateşe Verip Kaçtı

Öfkesini Evinden Çıkardı: Oturduğu Daireyi Ateşe Verip Kaçtı

Öfkesini Evinden Çıkardı: Oturduğu Daireyi Ateşe Verip Kaçtı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.