Öğrencilere Doğa Semineri
Yayınlanma:
Adıyaman Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğünce ortaokul öğrencilerine doğa konulu seminer verildi.
Adıyaman Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğünce ortaokul öğrencilerine doğa konulu seminer verildi.
Adıyaman Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğünce Adıyaman Şehit Cem Özgül Ortaokulu ve Rekabet Ortaokulu başta olmak üzere 120 öğrenci ve okul idarecisiyle bir araya geldi. Okulların konferans salonlarında verilen seminerlerde doğanın korunması, biyolojik çeşitliliğin önemi, biyokaçakçılık ve ilin endemik ve nesli tehlike altındaki türleri, sokak hayvanlarının korunması hakkında bilgiler verildi. Seminerlerin aralıksız bir şekilde devam edeceği belirtildi.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Türkiye