Öğretmen Adaylarına Da Çiçek

Öğretmen Adaylarına Da Çiçek
24 Kasım Öğretmen Günü'nde okullarda öğrenciler öğretmenlerinin gününü kutlarken, Konya Meram Gençlik Merkezi çalışanları da öğretmen adaylarını...

24 Kasım Öğretmen Günü'nde okullarda öğrenciler öğretmenlerinin gününü kutlarken, Konya Meram Gençlik Merkezi çalışanları da öğretmen adaylarını tebrik etti.

Gençlik ve Spor Bakanlığı'na bağlı Meram Gençlik Merkezi Müdürü Dilek Ceviz çalışma arkadaşlarıyla birlikte Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Fakültesi'ni ziyaret ederek geleceğin öğretmenlerine karanfil dağıttı. Hocalarının Öğretmenler Günü'nü kutlayan üniversiteliler, öte yandan kendilerinin de gününün tebrik edilmesine sevindi. Ekip, tek tek sınıfları dolaşarak yüzlerce öğrenciye çiçek verdi. İlk defa böyle bir kutlama ile karşılaştıklarını ifade eden öğrenciler de "Çok mutlu olduk. Bizi düşünen Meram Gençlik Merkezi'ne çok teşekkür ederiz" dedi. Örenciler, karanfillerin fotoğrafını çekerek sosyal medya hesabından paylaştı. Etkinliği, üniversitenin öğrenci koordinatörlüğü organize etti.

Öğretmen Adaylarına Da Çiçek

Öğretmen Adaylarına Da Çiçek

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.