Öğretmenler Çek Cumhuriyeti’nde İşbaşı Eğitimi Programına Katıldı

Öğretmenler Çek Cumhuriyeti’nde İşbaşı Eğitimi Programına Katıldı
Afyonkarahisar Sandıklı Hisar Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi yönetici ve öğretmenleri işbaşı eğitim çerçevesinde Çek Cumhuriyeti'ne gitti.

Afyonkarahisar Sandıklı Hisar Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi yönetici ve öğretmenleri işbaşı eğitim çerçevesinde Çek Cumhuriyeti'ne gitti.

Okul Müdürü Mehmet Aksoy ve Muhasebe Öğretmeni Mürsel Bıyık Çek Cumhuriyeti'nin başkenti Prag'a Mesleki Eğitimde Akreditasyon adlı projeyle işbaşı eğitimi gerçekleştirdiler.

Aksoy yaptıkları ziyaretleri esnasında okul yönetimi, okul kültürü, sınıf ortamlarında ders işleyişi, okul rehberliği, ödül disiplin durumları ve fiziki mekanların kullanımları konusunda bilgi alışverişinde bulunduklarını kaydetti.

Öğretmenler Çek Cumhuriyeti’nde İşbaşı Eğitimi Programına Katıldı

Öğretmenler Çek Cumhuriyeti’nde İşbaşı Eğitimi Programına Katıldı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.