Öğretmenler Hasta Çocuklar İçin Kan Bağışında Bulundu

Öğretmenler Hasta Çocuklar İçin Kan Bağışında Bulundu
Eskişehir'de bir grup öğretmenler hastanede tedavi gören çocuklar için kan bağışında bulundu.

Eskişehir'de bir grup öğretmenler hastanede tedavi gören çocuklar için kan bağışında bulundu.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü bahçesinde düzenlenen "Biz de Varız" kan bağış ile öğretmenler hastanede tedavi gören çocuklarımız için Kızılay'a ait gezici araçta kan bağışında bulunarak minik kalplere umut oluyor. Konuyla ilgili açıklamada, herkesin kan bağışında bulunması istenerek, "Hastanelerde tedavi gören talasemi, lösemi, kanser, diyaliz başta olmak üzere tüm hastalarımızın kan ihtiyaçlarının düzenli olarak karşılayabilmesi için lütfen kan bağışına destek verelim" denildi.

Öğretmenler Hasta Çocuklar İçin Kan Bağışında Bulundu

Öğretmenler Hasta Çocuklar İçin Kan Bağışında Bulundu

Öğretmenler Hasta Çocuklar İçin Kan Bağışında Bulundu

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.