Ordu'da belediye çalışanı bıçaklı saldırıda yaralandı

Ordu'da belediye çalışanı bıçaklı saldırıda yaralandı
Ordu'da Aybastı Belediyesi çalışanı bir kişi bıçaklı saldırıyla yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Aybastı Belediyesi'ne gelen Y.D. kurumda sekreter olarak görev yapan Adem Demirkale ile bir süre konuştuktan sonra tartışmaya başladı.

Tartışmanın büyümesi üzerine, Y.D, üzerinde gizlediği bıçakla belediye çalışanına saldırdı.

İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Ekiplerce ilk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı Aybastı Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Durumu ağır olan Adem Demirkale, daha sonra Fatsa Devlet Hastanesine sevk edildi.

Y.D. polis ekiplerince gözaltına alındı.

Kaynak:HABER MERKEZİ

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.