Polis 3 Silahı Ele Geçirip 4 Şahsı Yakaladı
Yayınlanma:
Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan çalışmalarda ruhsatsız silah ele geçirirken, 4 şahıs hakkında ise işlem başlatıldı.
Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan çalışmalarda ruhsatsız silah ele geçirirken, 4 şahıs hakkında ise işlem başlatıldı.
Tepebaşı İlçesi'nde belirli tarihler arasında Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince yapılan çalışmalarda, 2 ruhsatsız tabanca, 4 fişek, 1 pompalı tüfek, 4 dolu kartuş ve 1 boş kartuş ele geçirildi. Aramalarda yakalanan M.Y., Y.O., S.A. ve M.M. isimli şahıslar hakkında ise gerekli adli işlem başlatıldı.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel