Seyir Halindeki Otomobil Küle Döndü
Yayınlanma:
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde seyir halindeyken motor bölümünden alev alan otomobil küle döndü.
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde seyir halindeyken motor bölümünden alev alan otomobil küle döndü.
Edinilen bilgiye göre olay, saat 20.00 sıralarında Orhangazi-Yalova Karayolu, Süpürgelik mevkiinde meydana geldi. Mehmet Ö. (38) idaresindeki 16 AZH 185 plakalı otomobilin, seyir halindeyken motor bölümünden dumanlar çıkmaya başladı. Sürücünün aracı emniyet şeridine çekmesinden sonra otomobil bir anda alev topuna döndü. Olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürüldü. Otomobil kullanılamaz hale gelirken, olayda ölen ya da yaralanan olmadı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel