Sırbistan’dan Türkiye’ye Yardım Ekibi Yola Çıktı

Sırbistan’dan Türkiye’ye Yardım Ekibi Yola Çıktı
Sırbistan, Kahramanmaraş'ta yaşanan deprem felaketinin ardından Türkiye'ye 27 kişiden oluşan arama-kurtarma ekibi gönderdi.

Sırbistan, Kahramanmaraş'ta yaşanan deprem felaketinin ardından Türkiye'ye 27 kişiden oluşan arama-kurtarma ekibi gönderdi.

Merkez üssü Kahramanmaraş olan depremlerin ardından bir Balkan ülkesi daha Türkiye'ye arama-kurtarma ekibi gönderme kararı aldı. Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandar Vucic'in talimatı ile 27 kişiden oluşan arama-kurtarma ekibi Türkiye'ye doğru yola çıktı. Sırbistan İçişleri Bakanı Bratislav Gaşiç yaptığı açıklamada, gönderilen ekibin sahadaki ekiplere destek vereceğini belirterek, 4,5 tonluk ekipman ile yola çıktıklarını ifade etti.

Sırbistan’dan Türkiye’ye Yardım Ekibi Yola Çıktı

Sırbistan’dan Türkiye’ye Yardım Ekibi Yola Çıktı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.