'Size fazla tazminat vermişiz, bize borçlusunuz'

'Size fazla tazminat vermişiz, bize borçlusunuz'
Microsoft, Ocak ayında işten çıkardığı bin 400 kişiden 25'ine mektup göndererek, 'Yapılan maddi bir hatadan ötürü size 4 bin dolar fazla tazminat verdiğimizi anladıki bize borçlusunuz' dedi.

Dünyanın en büyük yazılım şirketi Microsoft işten çıkardığı insanlara mektup göndererek tazminat ödemelerinde hata yapıldığını ve eski çalışanların her birinin şirkete 4 bin dolar borçlu olduğunu açıkladı.


 


Microsoft İnsan Kaynakları Müdürü Lisa Brummel'in, geçen ay işten çıkartılan bin 400 kişinin 25'ini arayarak," Sizin tazminatlarınızı hesaplarken maddi hata yapılmış. Yeni yapılan hesaplamalara göre bize her birinizin 4 bin dolar borcu var" dediği ifade edildi.


 


Geçen ay işlerinden olarak büyük bir darbe yiyen Microsoft'un eski çalışanları şimdi bir de tazmanitlarda yapılan maddi hatanın darbesini yedi. Brummel, şirketlerin bazı zamanlarda böyle hatalar yapabildiğini, bu hataların olabildiğince aza indirgenmeye çalışıldığını ifade etti.


 


İşinde olan eski Microsoft çalışanları ellerine ulaşam mektupla neye uğradıklarını şaşırırken bazıları karara tepki gösterdi. Maddi hata nedeniyle fazla tazminat verilen eski çalışanlara şirkete yapacakları 4 bin dolarlık geri ödeme için 60 gün süre verildi.