Trafik Denetiminde Sürücülere 22 Bin 370 Tl Cezai İşlem Uygulandı

Trafik Denetiminde Sürücülere 22 Bin 370 Tl Cezai İşlem Uygulandı
Aydın İl Jandarma Komutanlığı Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından kent genelinde eş zamanlı gerçekleştirilen trafik denetimi çerçevesinde...

Aydın İl Jandarma Komutanlığı Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından kent genelinde eş zamanlı gerçekleştirilen trafik denetimi çerçevesinde sürücülere 22 bin 370 TL cezai işlem uygulandı.

Edinilen bilgiye göre, Aydın İl Jandarma Komutanlığı Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından il genelinde denetimler aralıksız olarak sürüyor. Ekipler tarafından kent genelinde eş zamanlı olarak 18 Jandarma Trafik Timi ve 40 personelin katılımı ile sürücülerin uyuşturucu ve alkol denetimi gerçekleştirildi. Uygulama sonucunda; toplamda 2 bin 993 araç ve sürücüsü kontrol edilirken 38 araç sürücüsüne veya sahibine toplam 22 bin 370 TL cezai işlem uygulandı. Ayrıca uygulamada 10 araç da trafikten men edildi.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.