Yabancı Medya Mensuplarıyla Bir Araya Geldi
Yayınlanma:
Başbakan Binali Yıldırım, yabancı medya kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi.
Başbakan Binali Yıldırım, yabancı medya kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi.
Başbakan Yıldırım, yabancı medya kuruluşlarının temsilcileriyle Çankaya Köşkünde görüştü.
(Enise Vural / İHA)
Kaynak:IHA
Siyaset