Yanan Araç Kullanılamaz Hale Geldi

Yanan Araç Kullanılamaz Hale Geldi
Hatay'da seyir halinde ki bir araç alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.

Hatay'da seyir halinde ki bir araç alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.

Olay, merkez Antakya ilçesi Hacı Ömer Alpagot Mahallesi Müze Otel civarında meydana geldi. Alınan bilgiye göre, seyir halindeki bir araçta henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Sürücüsünün aracı durdurup haber vermesi üzerine olay yerine Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi. Alevlere teslim olan araca ekipleri müdahale ederek söndürdü.

Araç kullanılamaz hale gelirken yangınla ilgili inceleme başlatıldı.

Yanan Araç Kullanılamaz Hale Geldi

Yanan Araç Kullanılamaz Hale Geldi

Yanan Araç Kullanılamaz Hale Geldi

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.