Yangın Sonucu İş Yeri Kullanılamaz Hale Geldi

Yangın Sonucu İş Yeri Kullanılamaz Hale Geldi
Merkez Seyhan ilçesi Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi Galleria İş Merkezi'nde elektronik eşya satışının yapıldığı iş yerinde, henüz belirlenemeyen...

Adana'da çıkan yangın sonucu bir iş yeri kullanılamaz hale geldi.

Merkez Seyhan ilçesi Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi Galleria İş Merkezi'nde elektronik eşya satışının yapıldığı iş yerinde, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri çağrıldı. İtfaiye ekiplerinin müdahale etmesi sonucu yangın söndürüldü. Yangında yaralanan olmazken, iş yeri kullanamaz hale geldi. Polis ekipleri, yangına ilişkin inceleme başlattı.

Yangın Sonucu İş Yeri Kullanılamaz Hale Geldi

Yangın Sonucu İş Yeri Kullanılamaz Hale Geldi

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.