Yatarak Motosiklet Kullanan Sürücü, Polisten Kaçamadı
Yayınlanma:
Muğla'nın Fethiye ilçesinde yüzüstü yatıp motosiklet kullanan gence 5 bin 451 TL ceza kesildi.
Muğla'nın Fethiye ilçesinde yüzüstü yatıp motosiklet kullanan gence 5 bin 451 TL ceza kesildi.
Karaçulha Mahallesi Çevre Yolu üzerinde bir motosiklet sürücüsünün motosiklet üzerinde yatar şekilde ilerlediğini gören bir vatandaş, o anları saniye saniye görüntüledi. Tehlikeli hareketler sergileyen motosiklet sürücüsü, motosikleti trafik ışıklarına kadar yaklaşık 1 kilometre boyunca yatar vaziyette kullandı. Görüntüleri izleyen Fethiye İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, sürücüyü yakalamak için harekete geçti. Kısa sürede yakalanan 16 yaşındaki S.B.'ye 5 bin 451 TL ceza kesilerek, motosikleti bağlandı.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel