Yıldırım Medvedev’le Görüştü
Yayınlanma:
Başbakan Binali Yıldırım, Rus mevkidaşı Medvedev'le telefon görüşmesi yaptı.
Başbakan Binali Yıldırım, Rus mevkidaşı Medvedev'le telefon görüşmesi yaptı.
Yıldırım, Medvedev'le telefonda görüştü. Görüşmede, yarın Moskova'da yapılacak Erdoğan-Putin görüşmesi ele alındı.
Kaynak:IHA
Siyaset