Yıldırım Medvedev’le Görüştü

Yıldırım Medvedev’le Görüştü
Başbakan Binali Yıldırım, Rus mevkidaşı Medvedev'le telefon görüşmesi yaptı.

Başbakan Binali Yıldırım, Rus mevkidaşı Medvedev'le telefon görüşmesi yaptı.

Yıldırım, Medvedev'le telefonda görüştü. Görüşmede, yarın Moskova'da yapılacak Erdoğan-Putin görüşmesi ele alındı.

Kaynak:IHA