Yıldırım Suudi Dışişleri Bakanını Kabul Etti
Yayınlanma:
Başbakan Binali Yıldırım, Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Adel Bin Ahmed Al-Jubeir'i kabul etti.
Başbakan Binali Yıldırım, Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Adel Bin Ahmed Al-Jubeir'i kabul etti.
Başbakan Binali Yıldırım, Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Adel Bin Ahmed Al-Jubeir'i Çankaya Köşkünde kabul etti. Kabul, basına kapalı gerçekleşti.
(Enise Vural / İHA)
Kaynak:IHA
Siyaset