Yunus Timleri 2 Kişinin Üzerinde Uyuşturucu Ele Geçirdi
Yayınlanma:
Kütahya'da Motosikletli Polis Timlerince 2 şüphelinin bulunduğu araçta ve yapılan üst aramasında uyuşturucu madde ele geçirildi.
Kütahya'da Motosikletli Polis Timlerince 2 şüphelinin bulunduğu araçta ve yapılan üst aramasında uyuşturucu madde ele geçirildi.
İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğüne bağlı Motosikletli Polis Timlerince Lala Hüseyin Paşa Mahallesinde yapılan çalışmalarda C.Ç. (42) ve H.K. (18) isimli şahısların yapılan üst aramalarında ve içerisinde bulundukları araçta yapılan aramada, 2.81 gram bonzai ve 1 adet kova tertibatı ele geçirdi.
Gözaltına alınan şahıslar gerekli işlemler için Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.
Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel