135 Saat Sonra Enkazdan Çıkan Kedi Tedavi Altına Alındı

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde depremden 135 saat sonra enkazdan çıkan kedi, tedavi altına alındı.

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde depremden 135 saat sonra enkazdan çıkan kedi, tedavi altına alındı.

İslahiye ilçesinde depremde yıkılan ve arama kurtarma çalışmalarının yürütüldüğü Tekin Apartmanı enkazından çıkan kedi, ekipleri şaşırttı. Ayağından yaralı olduğu belirlenen kediye, olay yerindeki UMKE ve sağlık personeli ilk müdahalesini yaptı. Bitkin haldeki kediye müdahalesinin ardından su ve yiyecek verildi. Ekipler tarafından yaralı kedi, sahibinin bulunabilmesi amacıyla koruma altına alındı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri