Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ile yaptığı 1,5 saatlik görüşmenin ardından AK Parti Genel Merkezinden ayrıldı. Erdoğan ve Yıldırım, bu görüşme sonrası birlikte Cumhurbaşkanlığı Külliyesine geçti.
1,5 Saatlik Görüşmenin Ardından Külliye’ye Geçtiler
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ile yaptığı 1,5 saatlik görüşmenin ardından AK Parti Genel Merkezinden ayrıldı.