Adıyaman Kışa Hazır

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, kış mevsiminde yaşanabilecek bir problemin oluşmaması için icracı müdürlüklerin yöneticileri ve personelleriyle...

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, kış mevsiminde yaşanabilecek bir problemin oluşmaması için icracı müdürlüklerin yöneticileri ve personelleriyle toplantı düzenleyerek kışa hazır olduklarını duyurdu.

Adıyaman Belediyesi, geçen yıl yağan yoğun karda yaşanan aksaklıkların bu yıl yaşamama için tedbirlerini erken aldı. Yaşanabilecek bir aşırı yağışta soruna acil müdahale edilmesi için yapılan hazırlıklarla ilgili sorumlu yöneticilerden ve personelden bilgiler alan Başkan Kılınç, "Ekiplerimiz kışa hazır. Fen İşleri, ASKİM, Temizlik İşleri ile Park ve Bahçeler Müdürlüğünde görevli arkadaşlarımızla saha çalışmaları ve kışa hazırlık üzerine çalışma planı konulu toplantı yaptık. İnşallah vatandaşımıza bu kış problemsiz bir mevsim geçirmelerini sağlayacağız" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri