Ağrı’da Uyuşturucu İle Mücadelenin Dozu En Üst Seviyeye Çıkarıldı

Ağrı Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde uyuşturucu madde ticaretini ve kullanımını engellemek...

Ağrı Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde uyuşturucu madde ticaretini ve kullanımını engellemek amacıyla çalışmalarını sıklaştırdı.

Kentte yapılan çalışmalar kapsamında il Emniyet Müdürü Hasan Aydın'ın talimatıyla İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucuya karşı devletin tüm imkanlarıyla etkin bir şekilde mücadele etmek, uyuşturucu madde ticareti ve kullanımının önlenmesi amacıyla il genelinde "Narkotik Uygulaması" gerçekleştirdi. Gerçekleştirilen uygulamada kent merkezinin birçok noktasına kontrol noktası kuran ekipler, araçlar, meydanlar, parklar, internet kafeler, metruk yapıların yanı sıra uyuşturucu satıcılarının bulunabileceği cadde ve sokaklarda denetimler yaparken, ekiplere denetimler esnasında Narkotik Madde Arama Köpekleri Pars, Lucky ve Canas da eşlik etti. Geçtiğimiz günlerde kent merkezinde yapılan yol aramasında, İran plakalı bir tırda yaklaşık 2 ton metamfetamin maddesi ele geçirerek, bu yılın rekorunu kıran ekiplerin, kent genelindeki uyuşturucuyla mücadelesinin kararlılıkla devam edeceği belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri