Arnavutköy’de Park Halindeki Otomobil Alev Aldı

Arnavutköy'de park halinde olan bir otomobil nedeni bilinmeyen bir şekilde alev aldı.

Arnavutköy'de park halinde olan bir otomobil nedeni bilinmeyen bir şekilde alev aldı. Alev alan otomobili fark eden vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını kontrol altına alarak söndürürken otomobil kullanılamaz hale geldi.

Yangın, gece 04.00 sıralarında Arnavutköy İslambey Mahallesi Ahsen Sokak'ta park halinde bulunan bir otomobilin motor kısmında henüz bilinmeyen bir nedenle çıktı. Çevrede bulunan binalarda yaşayan vatandaşların fark etmesi sonucunda itfaiye ekiplerine haber verildi. Olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucunda otomobil söndürüldü. Otomobilin yanma anları ve ekiplerin müdahalesi bir vatandaşın cep telefonu kamerası tarafından kaydedilirken araç kullanılamaz hale geldi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri