Aydın Büyükşehir Belediyesi Ata’ya Saygı Konseri Düzenledi

Aydın Büyükşehir Belediyesi, aramızdan ayrılışının 84. yıl dönümünde Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü Şükran Güngör-Yıldız Kenter Tiyatro Salonu...

Aydın Büyükşehir Belediyesi, aramızdan ayrılışının 84. yıl dönümünde Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü Şükran Güngör-Yıldız Kenter Tiyatro Salonu ve Kültür Merkezi'nde yapılan "Ata'ya Saygı Konseri"yle andı.

Birbirinden değerli Türk Sanat Müziği eserlerinin seyircilerle buluştuğu gecede, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün de sevdiği eserler seslendirildi. Aydın Büyükşehir Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu ve koro üyeleri tarafından solo olarak seslendirilen şarkılar izleyicilerden büyük alkış aldı. Geceye katılanlar, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü sanatla andığı için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri