Bakan Kurum, Uşak’ta Saldırıya Uğrayan Denetim Ekipleri Hakkında Konunun Takipçisi Olacaklarını Bildirdi

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Uşak'ta Bakanlığa bağlı denetim ekiplerine yapılan saldırı girişimine dair açıklamalarda...

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Uşak'ta Bakanlığa bağlı denetim ekiplerine yapılan saldırı girişimine dair açıklamalarda bulundu.

Uşak'ta bir sanayi tesisinin işletme yetkilileri, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'na bağlı denetim ekiplerine saldırı girişiminde bulundu. Bakan Kurum, denetim yapan ekiplerin maruz kaldığı saldırıya ilişkin resmî sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Bakan Kurum, "Uşak'ta bir sanayi tesisinde denetim yapan ekiplerimiz, işletme yetkilileri tarafından saldırıya uğradı. Saldırganlar hakkında Cumhuriyet Savcılığı'na suç duyurusunda bulunuldu. Görevi başındaki arkadaşlarımıza yönelik şiddeti kınıyorum. Konunun takipçisi olacağız" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri