Başbakan Binali Yıldırım, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin açıklamasını değerlendirdi. Yıldırım, "Arkadaşlarımız gereğini yapacaklardır" dedi.
Başbakan’dan Recep Altepe Açıklaması
Başbakan Binali Yıldırım, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin açıklamasını değerlendirdi.