Başbakanlık 55 Eleman Alacak

Başbakanlık Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü bünyesinde istihdam edilmek üzere 55 personel alacak. İşte alınacak personellerde aranan şartlar...

Başbakanlık Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü bünyesinde istihdam edilmek üzere 55 üniversite mezunu eleman alınacak. İşte elemanlarda aranan şartlar.

Başbakanlık Devlet Arşivler Genel Müdürlüğü'nün Cumhuriyet Arşivi ve Osmanlı Arşivi Daire Başkanlıklarında görevlendirmek üzere üniversitelerinden en az 4 yıllık lisans eğitimi  veren fakültelerinin; Arap Dili  ve Edebiyatı, Arşivcilik, Bilgi ve Belge Yönetimi, Dokümantasyon  ve Enformasyon, Fars Dili  ve Edebiyatı, İlahiyat, Tarih, Tarih Öğretmenliği, Türk  Dili  ve Edebiyatı  ve  Türkçe Öğretmenliği veya  bunlara denkliği yetkili makamlarca kabul edilen yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından birisini bitiren  adaylar arasından 55 elaman alınacağı belirtildi.

Başvuracak adayların 28–29 Haziran 2008   ve  27–28 Haziran 2009  tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında KPSSP 2, KPSSP 3  veya KPSSP 4 puan türlerinden 70  ve  üzerinde puan almaları gerekiyor.

Müracaat edenlerin en yüksek puandan başlanarak sıralanması neticesinde alınacak  toplam Sözleşmeli Arşiv Personeli sayısının 4 katı aday arasına giren adaylar arasında yeniden sınav yapılacak. 30 yaşını geçmemiş ve askerlikle ilişiği bulunmayan adaylar başvuru yapabilecek. 

Başvurular  20  Mayıs tarihine kadar Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü'ne yapılabilecek.

Ekonomi Haberleri