Başkan Özlü Hasta Ve Yaşlıların Hayır Duası Alıyor

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, evinde tedavi gören hasta ve yaşlıları ziyaret ederek hayır dualarını alıyor.

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, evinde tedavi gören hasta ve yaşlıları ziyaret ederek hayır dualarını alıyor.

Başkan Faruk Özlü beraberinde Sağlık Müdürü Dr. Yasin Yılmaz ile birlikte hastalığı sebebiyle evinde tedavi gören hastaları ve yaşları ziyaret ediyor. Evde tedavi gören Ruhi Çetin'i ziyaret eden Özlü geçmiş olsun temennisinde bulunarak "Hastalığı için tedavisi evinde devam eden Ruhi Çetin'i ziyaret ettim. Bu vesile ile Çetin'e ve tüm hastalarımıza şifa diliyorum. Rabbim bizlere sağlık ve afiyet ihsan eylesin. Hastalarımızın ve yaşlılarımızın hayır duası, işlerimizin güzelliğine vesiledir" ifadelerinde bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri