Bilecik’te 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlandı

Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk anıtına, İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından çelenk sunulmasıyla başlayan program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın...

Bilecik'te, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla tören düzenlendi.

Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk anıtına, İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından çelenk sunulmasıyla başlayan program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından sona erdi. Öğretmenler Günü çerçevesinde ayrıca, Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi'nde, Yavuz Selim Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından kutlama programı sunuldu.

Törene, Bilecik Belediye Başkan V. Melek Mızrak Subaşı, İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Sami Akyol, il protokolü ve öğrenciler katıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri