Bingöl’de Jandarma, Öğretmenlerin Gününü Kutladı

Bingöl'de İl Jandarma Komutanlığı personeli, Yolçatı İlkokulunda eğitim veren öğretmenleri ziyaret edip günlerini kutladı.

Bingöl'de İl Jandarma Komutanlığı personeli, Yolçatı İlkokulunda eğitim veren öğretmenleri ziyaret edip günlerini kutladı.

İl Jandarma Komutanlığı personeli, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla Bingöl'ün merkez ilçesinde bulunan Yolçatı Köyü İlkokulunda eğitim veren öğretmenler ile Halk Eğitim Merkezindeki öğretmenleri ziyaret etti. Ziyaret esnasında öğretmenlerle sohbet eden jandarma personeli, özel gün nedeniyle öğretmenlere karanfil hediye etti. Ayrıca okulda öğrenim gören öğrencilere de çeşitli ikramlıklar dağıtıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri