Biriktirdikleri Harçlıklarıyla Sokak Hayvanlarına Mama Aldılar

Zonguldak'ta lise öğrencileri sokak hayvanlarını biriktirdikleri harçlıklarıyla mama alarak besledi.

Zonguldak'ta lise öğrencileri sokak hayvanlarını biriktirdikleri harçlıklarıyla mama alarak besledi.

Prof. Dr. İlhan Varank Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri örnek bir sosyal sorumluluk projesine imza attı. 9 / A proje sınıfı sokak hayvanlarına kendi biriktirdikleri paralarla mama alarak onları besledi. Öğretmenleri Nupelda Dilek, Nurcan Cevahir ve Nazlıhan Güçlücan Kabacalı da öğrencilerini destekleyerek yanlarında oldu.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri