Çankırı’da Korkutan Ev Yangını

Çankırı'da bir binanın ikinci katında çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Çankırı'da bir binanın ikinci katında çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Olay, Çankırı il merkezi Aksu Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, cadde üzerinde bulunan binanın ikinci katında yangın çıktı. Yangını gören vatandaşlar durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürmek için çalışma başlattı. Ekiplerin müdahalesi ile yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

Çıkan yangında can kaybı ya da yaralanan olmazken, evde bulunan eşyalar kullanılmaz hale geldi.

Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri