Cevizlibağ’da Tramvay Raydan Çıktı, Seferler İ̇ett Otobüsleri İle Yapıldı

İstanbul Cevizlibağ'da tramvay raydan çıktı. Topkapı-Akşemsettin istasyonları arasındaki seferler İETT otobüsleri ile yapılırken, otobüsleri rayda...

İstanbul Cevizlibağ'da tramvay raydan çıktı. Topkapı-Akşemsettin istasyonları arasındaki seferler İETT otobüsleri ile yapılırken, otobüsleri rayda gören vatandaşlar şaşkınlık yaşadı.

Bağcılar'dan Kabataş istikametine giden tramvay, bilinmeyen bir nedenle Cevizlibağ'da raydan çıktı. Kazada tramvayda bulunan yolcular büyük panik yaşarken, yaralanan olmadı. Kaza nedeniyle Topkapı-Akşemsettin istasyonları arasında sefer yapılamadı. Seferler bir süre sonra İETT otobüsleri ile yapılmaya başlandı. Otobüsleri rayda gören vatandaşlar ise şaşkınlık yaşadı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri