Çorumlular Kan Bağışı İçin Kızılay’a Akın Etti

Kahramanmaraş merkezli meydana gelen 7,7 büyüklüğündeki depremin ardından yapılan kan bağışı çağrısı üzerine Çorum'da vatandaşlar, soluğu kan...

Kahramanmaraş merkezli meydana gelen 7,7 büyüklüğündeki depremin ardından yapılan kan bağışı çağrısı üzerine Çorum'da vatandaşlar, soluğu kan bağışı merkezlerinde aldı.

Depremin ardından Türk Kızılayının kan bağışı çağrısına kayıtsız kalmayan Çorumlular, sabahın erken saatlerinden itibaren Kızılay'ın kan alma merkezlerine akın etti. Çorum Belediyesi kampanyaya destek verirken, belediye hizmet binasında kurulan mobil araçta personel de kan verdi. Kent merkezindeki kan alma biriminde bağışta bulunmak isteyen onlarca vatandaş sıraya girdi.

Kızılay Kan Bağışı Merkezi Müdürü Dr. Senem Çavuş, yaşanan depremden dolayı geçmiş dileklerinde bulunarak, "Çok üzüntülüyüz. Dileğimiz kayıplarımızın çok fazla olmaması. Birkaç gün öce kan bağışı çağrısı yapmıştık. Kan stoklarımızın kritik seviyenin altında olduğunu belirtmiştik. Böyle bir duruma hazırlıklı değildik. Vatandaşlarımızın yoğun talebi oldu, ekip sayımızı artırdık. Vatandaşlarımızdan kan bağışı bekliyorum, yaralılarımıza şifa olsun diye. Yarın da Saat Kulesi'nde mobil aracımızı konuşlandıracağız. Şu ana kadar 96 ünite kan aldık fakat yüzlerce insan sırada bekliyor" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri