Depremin 32. Saatinde De Çalışmalara Umutlu Bekleyişler Eşlik Ediyor

Kahramanmaraş merkezli iki depremin ardından Osmaniye'de çok sayıda bina yıkıldı.

Osmaniye'de enkaz altındaki çalışmalar 32. saatinde de umutla sürüyor.

Kahramanmaraş merkezli iki depremin ardından Osmaniye'de çok sayıda bina yıkıldı. Enkaza dönen binalarda AFAD, JAK, UMKE, polis ve jandarma ile sivil toplum kuruluşlarını yanı sıra vatandaşlarda arama ve kurtarma çalışmalarına katkı sağlıyor. Depremin 32. saatinde de arama çalışmaları umutla sürüyor. Ekipler enkaz üzerinde arama çalışması sürdürürken, enkaz altında kalanların yakınları ise dualarla bekleyişini sürdürüyor. Vatandaşlar gözyaşları içerisinde yakınlarından sevindirici haber beklediği görülüyor.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri