Derbi İzleyen Taraftarlar İle Eskişehirsporlu Taraftarlar Arasında Kavga Çıktı

Dün akşam saatlerinde oynanan Fenerbahçe-Galatasaray maçını izlemek için bir kafede toplanan grup ile Eskişehirsporlu taraftarlar arasında çıkan kavga,...

Dün akşam saatlerinde oynanan Fenerbahçe-Galatasaray maçını izlemek için bir kafede toplanan grup ile Eskişehirsporlu taraftarlar arasında çıkan kavga, bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerası ile kaydedildi.

Dün akşam 19.00'da kozlarını paylaşan Fenerbahçe ile Galatasaray'ın arkasındaki çekişmeli mücadele, ülke genelinde milyonlarca kişi tarafından takip edildi. Eskişehir'de de maç yayını yapan işletmeler, özellikle üniversite öğrencileri tarafından tıka basa doldu.

Eskişehir'de uzun yıllardır farklı takımların taraftarlarının kutlama yapmasına engel olmasıyla bilinen Eskişehirspor taraftarlarından oluşan bir grup, Eti Caddesi üzerinde bulunan bir işletmenin önünde toplandı. Derbiyi izlemek için kafede toplanan grupla tartışmaya başlayan Eskişehirsporlu taraftarlar, karşıt sloganlar attı. Zaman zaman gerginliğin tırmandığı olayda, yumruklar havada uçuştu.

Ciddi bir yaralanmanın olmadığı kavga bir süre sonra sona ererken, yaşananlar bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri