Düzce Depremi’nde Yakınlarını Kaybedenler Mezarlıkları Doldurdu

Düzce'de 12 Kasım 1999 yılında meydana gelen 7.2 büyüklüğündeki depremde çok sayıda can kaybı yaşanmıştı.

ı Kerim okutulurken, mezarlıklar da doldu taştı.

Düzce'de 12 Kasım 1999 yılında meydana gelen 7.2 büyüklüğündeki depremde çok sayıda can kaybı yaşanmıştı. Depremin 23. yıldönümünde merkez üssü Kaynaşlı'da anma programı düzenlendi. İlk olarak belediye meydanında Kur'an-ı Kerim tilaveti yapıldı. Depremde yakınlarını kaybeden vatandaşlar, Deprem Şehitliği'ni de doldurdu. Hayatını kaybedenlerin mezarları başında dua eden depremzedeler, acılarının hala taze olduğunu dile getirdi. Programa katılarak sergiyi gezen vatandaşlar, adeta o günlere tekrar geri döndüklerini, depremden nasıl çıktıklarını hatırladıklarını kaydetti.

Öte yandan belediye meydanında açılan fotoğraf sergisi de vatandaşlar tarafından büyük ilgi gördü.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri