Efeler Belediyesi Uluslararası Kongreye Katıldı

Efeler Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü Antalya'da gerçekleştirilen 6'ncı Uluslararası Biyosidal Kongresi'ne katıldı.

Efeler Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü Antalya'da gerçekleştirilen 6'ncı Uluslararası Biyosidal Kongresi'ne katıldı.

6'ncı Uluslararası Biyosidal Kongresi; Biyosidal İş ve Çevre Sağlığı Derneği, Ankara Ufuk Üniversitesi, Çukurova Üniversitesi, Ege Üniversitesi, İstanbul Bilgi Üniversitesi'nin iş birliği ile 17-20 Kasım 2022 tarihleri arasında Antalya'da düzenlendi. Avrupa Birliği üyesi ülkelerin yetkili otoriteleri, üniversiteler, hastaneler, belediyeler, yurt içi ve yurt dışından sektör temsilcileri ile bu alanda çalışma yapan araştırmacıların katılımı ile gerçekleşen kongreye, Efeler Belediyesi Sağlık İşleri Müdürü Dr. Eralp Atay ile Sağlık İşleri Müdürlüğü personeli de katılım gösterdi. Kongrede, Biyosidal ürünlerin kullanımında başlıca paydaşlardan biri olan yerel yönetimlerin zararlı kontrolünde biyosidal ürün yönetmeliği, satın alma süreçleri, zararlı kontrolü uygulamalarında yaşanan sorun ve çözüm önerileri ve benzeri birçok konu hakkında bilgiler verildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri