Eğitim Çalışmaları Görüşüldü

Bilecik Valisi Dr. Kemal Kızılkaya başkanlığında, ilçe milli eğitim müdürleri ve il müdürlüğü idarecileri, ilgili kurum amirlerinin katılımıyla...

Bilecik Valisi Dr. Kemal Kızılkaya başkanlığında, ilçe milli eğitim müdürleri ve il müdürlüğü idarecileri, ilgili kurum amirlerinin katılımıyla milli eğitim faaliyetleri değerlendirme toplantısı düzenlendi.

Toplantıda, ilçe milli eğitim müdürleri tarafından ilçelerinde yürütülen ve planlanan projeler, eğitim kalitesinin artmasına yönelik çalışmalar hakkında detaylı bilgiler verildi. Eğitim yatırımları, yapılacak yeni okulların proje ve ihale durumları ile yürütülen eğitim çalışmaları görüşüldü. Eğitim öğretim hizmetlerinin yürütülmesinde ilçe milli eğitim müdürlerine büyük görev düştüğünü belirten Vali Kızılkaya, ilçe başarısının yükseltilmesi için ekip ruhu ile hareket etmelerinin önemini vurguladı. Vali Kızılkaya ayrıca, ilçe milli eğitim müdürlerinin yapılan faaliyetlerin yürütülmesinde ve koordinasyonun sağlanmasında gerekli hassasiyeti göstereceklerine inandığını dile getirdi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri