Emirdağ’da Eğitimde Verimliliği Ve Akademik Başarıya Arttırma Toplantısı

Afyonkarahisar Emirdağ Kaymakamlığı tarafından eğitimde verimliliği ve akademik başarıya arttırma toplantısı gerçekleştirildi.

Afyonkarahisar Emirdağ Kaymakamlığı tarafından eğitimde verimliliği ve akademik başarıya arttırma toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantı Kaymakam Osman Bilici başkanlığında yapıldı. İlgili kurum müdürleri ile birlikte okul müdürlerinin katıldığı toplantıda eğitimde verimliliği ve akademik başarıyı artırma çalışmaları değerlendirilerek, yapılması gerekenler konusunda fikir alışverişinde bulunuldu. Toplantıda ayrıca ilçede eğitimcileri tarafından yapılan veli ziyaretlerinden elde edilen veriler üzerinde de istişarelerde bulunuldu.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri