Eskişehir’de Otomobilin Çarptığı Kadın Yaralandı

Odunpazarı ilçesi Akarbaşı Mahallesi Atatürk Bulvarı'nda yolun karşısına geçmek isteyen bir kadına otomobil çarptı.

Eskişehir'de otomobilin çarptığı kadın yaralandı.

Odunpazarı ilçesi Akarbaşı Mahallesi Atatürk Bulvarı'nda yolun karşısına geçmek isteyen bir kadına otomobil çarptı. Çarpmanın etkisiyle yere savrulan kadının yardımına çevredeki vatandaşlar koştu. Kaza sonucunda başından yara alan talihsiz kadın olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince ambulansla hastaneye kaldırıldı. Kaza geçiren kadının bilincinin açık olduğu ve yüzünün çeşitli bölgelerinde şişlikler meydana geldiği görüldü. Trafik ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri