Fenerbahçe: "3 Oyuncumuzun Pcr Testi Sonucu Pozitif Çıkmıştır"

Fenerbahçe: "Beşiktaş maçı sonrası semptom göstermesi sebebiyle PCR testi uygulanan ve pozitif çıkan 1 futbolcumuzun ardından tüm takıma pazartesi günü...

Fenerbahçe: "Beşiktaş maçı sonrası semptom göstermesi sebebiyle PCR testi uygulanan ve pozitif çıkan 1 futbolcumuzun ardından tüm takıma pazartesi günü uygulanan testlerde 3 oyuncumuzun daha sonucu pozitif çıkmıştır."

-İHA-

Spor Haberleri