Gaziantep’te Trafik Kurallarını İhlal Eden 152 Sürücüye Ceza

Gaziantep'te, kırmızı ışık ihlali yapan, seyir halinde cep telefonu kullanan ve ters yönde araç kullandığı tespit edilen 152 araç sürücüsüne cezai...

Gaziantep'te, kırmızı ışık ihlali yapan, seyir halinde cep telefonu kullanan ve ters yönde araç kullandığı tespit edilen 152 araç sürücüsüne cezai işlem uygulandı.

Gaziantep Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, il genelindeki kavşaklarda ve belirgin noktalarda trafik denetimleri yaptı. Yapılan denetimlerde kırmızı ışık ihlali yapan, seyir halinde cep telefonu kullanan ve ters yönde araç kullandığı tespit edilen 152 araç sürücü tespit edildi. Trafik kurallarını ihlal ederek kendi canları ve diğer sürücüler ile yayaların canları için tehlike oluşturan 152 araç sürücüsüne cezai işlem uygulandı.

Kentte, benzer denetimlerin devam edeceği öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri