Hatay’da Sağlık Bakanlığı’nın Konteynerlerini Çalan 3 Şüpheli Yakalandı

Hatay'ın İskenderun ilçesinde depremlerde kullanılmak üzere gönderilen Sağlık Bakanlığına ait 2 adet konteyneri çalan 3 şüpheli yakalandı.

Hatay'ın İskenderun ilçesinde depremlerde kullanılmak üzere gönderilen Sağlık Bakanlığına ait 2 adet konteyneri çalan 3 şüpheli yakalandı.

Alınan bilgiye göre, İskenderun ilçesi Cumhuriyet Mahallesinde Sağlık Bakanlığına ait 2 adet konteyner çalındı. Hırsızlık ihbarı üzerine İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı ekipler çalışma başlattı. Polisin yaptığı araştırmada hırsızlık olayını gerçekleştiren şüphelilerin R.K., A.Y. ile Y.B.Ç. oldukları tespit edildi. 3 şüpheli kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Çalınan 2 adet konteyner de bulundu.

Gözaltına alınan 3 şüpheli ifadesi alınmak üzere emniyete götürüldü.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri