Jandarma Sokak Hayvanlarını Unutmadı

Aydın'ın İncirliova ilçesinde Jandarma ekipleri tarafından sokak hayvanlarına besleme faaliyeti gerçekleştirildi.

Aydın'ın İncirliova ilçesinde Jandarma ekipleri tarafından sokak hayvanlarına besleme faaliyeti gerçekleştirildi.

Aydın İl Jandarma Komutanlığı, Çevre Doğa ve Hayvanları Koruma Tim Komutanlığınca "Jandarmadan Patili Dostlarına Sevgi Eli" faaliyeti devam ediyor. Arzular Mahallesinde soğuk ve yağışlı havalarda yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanlarına yönelik besleme faaliyeti gerçekleştirilirken, 5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu çerçevesinde bölgede gerekli kontroller yapılarak ve vatandaşlara bilgilendirme faaliyeti yapıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri