Jandarma Ve Polisten Ortak Uyuşturucu Operasyonu

Adana'nın Pozantı ilçesinde polis ve jandarma ekiplerinin ortaklaşa yaptığı bir operasyonda 452 gram uyuşturucu madde ve 21 kök saksıya dikilmiş hint...

Adana'nın Pozantı ilçesinde polis ve jandarma ekiplerinin ortaklaşa yaptığı bir operasyonda 452 gram uyuşturucu madde ve 21 kök saksıya dikilmiş hint keneviri ele geçirdi.

Alınan bilgiye göre, Pozantı İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Jandarma Komutanlığının zehir tacirlerine yönelik operasyonları devam etti. Ekipler ilçede gelen bir ihbarı değerlendirerek çalışma yaptı. Yapılan çalışmada belirlenen bir adrese yapılan baskında 452 gram çeşitli uyuşturucu maddesi ve 21 kök saksıya dikilmiş halde hint keneviri ele geçirdi.

Yapılan açıklamada ise"Narkotik suçlarıyla etkin ve kararlı mücadelemiz devam etmekte olup zehir tacirleri ilçemizin hangi sokağında, hangi ücra köşesinde bulunursa bulunsun son uyuşturucu taciri yakalanıncaya kadar taviz vermeksizin kararlılıkla mücadelemiz devam edecektir" denildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri