Kadıköy’de ’Yönetim İ̇stifa’ Sesleri

Fenerbahçe'nin, Alanyaspor'a 2-1 yenilmesinin ardından tribünlerde "Yönetim İstifa" sesleri yükseldi.

Fenerbahçe'nin, Alanyaspor'a 2-1 yenilmesinin ardından tribünlerde "Yönetim İstifa" sesleri yükseldi.

Süper Lig'de Fenerbahçe'nin Alanyaspor'a 2-1 mağlup olmasının ardından tribünlerde "Yönetim İstifa" sesleri yükseldi. Müsabakanın sonunda tribünlere gelen futbolculara da tepki gösteren sarı-lacivertli taraftarlar, Ali Koç ve yönetim kurulunu istifaya davet etti.

Spor Haberleri